Saturday, May 9, 2009

Pesta buku

hari ni keluar pergi jalan-jalan. mak aku ajak pergi pesta buku dekat kg.gajah. pesta buku diadakan di SMK Dato Maharajalela. aku fikirkan meriah la pesta buku nye rupanya besa-besa je la. nyesal pun ada gak aku pergi tadi. disebabkan mak aku ajak aku pergi je la kan. lagipon aku tengah cuti tak ada pe nak buat dekat rumah aku keluar la kan ikut mak aku.

nie banner semasa pesta buku

nie la antara barang yang dijual. alat tulis, buku latihan, buku rujukan sekolah. kitorg yang pergi nie pon nk beli apa sebab semua nye dah lepas sekolah tak sesuai nak beli buku-buku sekolah nie. ada jugak jual majalah, novel dan buku cerita.

habis je pergi pesta buku kitorg pergi umah opah, ayer tawar dan sitiawan. pergi sitiawan beli barang skit pergi econsave. sempat la makan laksa dengan cendol dekat situ kan. habis jer berjalan kitorg pon balik rumah dekat maghrib jugak la sampai rumah.

4 comments:

alyyani said...

ha aku nmpk pengunjung yg paling poyo tu. si ainal dgn k.long. tgk beria, beli nye idak ye..

amalina binti anuar said...

ha tau xper..

[:: nisa ::] said...

hai..
sggh cni blk..
hee..rjin g psta buku skola ye..

amalina binti anuar said...

er ikut mak je nie..

Real Time Web Analytics