Monday, May 4, 2009

tag 17

tag nie dah lama tertangguh dah. tag nie dapat masa aku tengah final. so masa final dh janji tak nak update blog. arini baru berkesempatan nak update and buat blog. tag nie dari kakak aku yg no 2.

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse

nie luar wallet aku


nie bahagian dalam wallet aku

B. Introduce your purse brand, price & where you buy.


jenama wallet aku nie body glove. harga nya aku tak tau la berapa ringgit kan. coz nie wallet kakak aku aku pakai je coz dia bagi kat aku. beli kat mana pon aku tak tau la.

C. Take out whatever its inside your purse

nie la benda yang ada dalam wallet aku.


nie suma barang yang ada dalam wallet aku. duit, resit, name tag, name kad, gambar, kad topup, ic, atm kad, tiket wayang, dan kad ahli rakan muda.


nie je la duit yang aku ada dalam wallet aku nie.


D. Tagged other 7 persons.

  • manisah
  • k.ana
  • k.nabila
  • erydla
  • inspirasiizra
  • sheril
  • wawa lolipop

E. Comment on your friend’s (who tagged you) purse.
alyyani nie kakak aku yg no 2. tgk la purse dia tu banyak btul la barnag dalam tu. duit pon boleh tahan la banyak nye.


No comments:

Real Time Web Analytics