Sunday, January 31, 2010

kaki ku cedera

kaki ku yang luka. abaikan kaki aku yg agak teruk nie yer.

semalam lepas makan malam aku lepak dengan budak-budak rumah aku dekat depan rumah. lepak dengar lagu, sembang-sembang jap. pastu ada bola jaring kawan-kawan aku main la. dalam 6 orang yang main. mula-mula aku tak main aku tengok je. pastu aku join jugak diorang main. aku main tak ingat punya pasal. dengan angin kuat nyer. aku dengan semangat nak kejar bola dengan kawan aku sekali aku jatuh terbaring terus. aku bangun tengok seluar koyak. aku pikir lutut aku tak ada pape. sekali aku rasa pedih sebab kena angin. aku tarik seluar aku tengok dua-dua lutut aku luka. sakit jugak la aku rasa kaki aku nie. aku main jugak lak. masa main tak adala rasa sakit. habis main baru rasa sakit nye. 1st weyh aku luka macam nie. ni nak semayang pon susah. dengan lutut aku sakit nie. cepat-cepat la sembuh. nak berjalan pon payah nie. terpaksa jalan pelahan-pelahan.

p/s: thankx mai tolong letak kan ubat dekat kaki aku nie.

12 comments:

@myworld said...

alalalaaa... keciannya dia..

Anis lahh said...

Erghh, kesiannya akak. Anis tak boleh tgk org luka luka ni. Ngeri. Take care tau =.=

Nocameranopics said...

weh sian nyer kat ko!! bubuh ubat??
bubuh banyak2 tau!...len kali hati2..

alyyani said...

oi, ape teruk sgt luka nye tuh. ko lari laju2 ke sampai bole jatuh gitu. padahal main netball jek. da gi klinik tak? jgn lupe taruk ubat. luka tu besar. nanti infection lain lak. da la kulit ko sensitif.. mak tau tak? abis koyak la seluar ye..

ada. said...

mak aih, akak main dekat atas jalan tar ke?asal boleh luka teruk nih. ishk ishk. lasak betul. semoga cepat sembuh:)

amalina binti anuar said...

amyworld: thankx

anis: thankx. mang sakit la kaki nie lagi.

ena: aku bubuh dah ubat nyer. tapi masih sakit lgi weyh. tu la aku xsangka leh di cmnie plak.

k.ngah: erm dah letak ubat dah. tapi sakit lgi la weyh. time mandi la paling seksa. kejang kaki terus. bila la nak nak baik nyer. mna ada pergi klinik lgi. ahad klinik tutup la. mak xtau pon lagi.

etty: abeh nak main kat luar kawasan pak guard xbg. main atas tar je la dlm kawasan umah. thankx.

Nine said...

huhu ciannyer..teruk gak ek...

amalina binti anuar said...

erm tu la pasal. mmg teurk pon. sakit lgi nie walaupon dah letak ubat nyer.

haru said...

ewww...itamnye kaki.haha

amalina binti anuar said...

bengong la ko ni sidiq. ye la aku xseputih ko cdiq.

Faizah Malek said...

uisshh gila sakit oh

amalina binti anuar said...

erm tau xper. mmg tgh sakit lgi la nie.

Real Time Web Analytics