Saturday, June 12, 2010

jumpa jugak kita

sapa dia nie?? asyik dia nie je kat blog aku. meh sinie aku nak kasi tau dia la kawan baik aku sekarang nie. kawan baik melalui online jer. harinie menjadi sejarah antara aku dengan dia. sejak dari 2.11.2009 aku kenal dengan dia sampai la ke harinie. belum sampai setahun lagi kitorang kenal rupanya. rasa macam dah lama je aku kenal dengan dia. baru 7 bulan lebih je aku kenal dengan dia. aku kenal dengan dia nie melalui myspace je mulu-mula. daripada myspace la aku mula rapat dengan dia hingga ke harinie. apa yang menjadi sejarah antara aku dengan dia buat pertama kali nya aku jumpa dengan dia. aku jumpa dengan dia dekat SP INN. SP telah menemukan kitorang. akhir nya. aku macam bermimpi je jumpa dengan dia. agak segan jugak la aku jumpa dengan dia tadi. tapi dapat jumpa kejap jer sebab dia ada hal lain. takpe next time ada lgi.


NICE TO MEET YOU..



6 comments:

alyyani said...

camne leh jumpa lak ni? dia mmg org utara ke?

amalina binti anuar said...

cmne rleh jmpe. jmpe kat sp inn. mmg cdang nk jmpe pon. dia dok sp gak..

~uǝǝʇɐɟ said...

woohhhh lelaki kah? hi3

amalina binti anuar said...

hahahahahah.... laki? xkot. tgk leklok yer.

Nine said...

seronok yer jumpa kawan blogger..:)

SP sungai petani kan ? Amal asal Perak ?

amalina binti anuar said...

haah btul la tu... SP sungai petani. sye dok perak..

Real Time Web Analytics