Saturday, July 3, 2010

hari koperasi SMKDARY

hari nie sekolah mak aku mengadakan hari koperasi. so aku pon join la sekali sebab dah mak aku ajak kan. aku jadi juru gambar je la. tak buat pape pon dekat sana. lama dah aku tak join aktiviti sekolah macam nie. untung la jadi anak cikgu nie dah habis sekolah pon masa boleh rasa kemeriah macam nie. macam-macam la petandingan yang ada. antara:-
  1. sukaneka
  2. cabutan bertuah
  3. gubahan hantaran
  4. reka cipta barang terbuang
  5. pertandingan bola sepak
  6. pertandingan petanque
  7. kawad kaki
  8. pertandingan mewarna

 mak aku ape lagi dah ramai yang tak join pertandingan nie. mak aku pon join la. pertandingan untuk student pon mak aku masuk. sume yang mak aku masuk menang. 
  1. sukaneka : nombor 3
  2. gubahan hantaran : no 1
  3. reka cipta : nombor 1
yang tak best nye cabutan betuah harini nombor mak aku tak mengena pon. sume no tak bertuah. aku ingat dapat la bawa basikal ke. sekali dapat dekat orang lain la. untung gak dapat basikal sebijik. basikal kat rumah pon dah buruk kan.



nie la gubahan yang mak aku buat. gubahan nie buat berdua dengan cikgu yana. ramai jugak yang join ada 8 peserta semua nya.



mak aku dengan cikgu yana.


nie la dj yang bertugas pada hari koperasi. boleh dedikasi kan lagu kepada sesiapa sahaja. lagu yang di keudarakan best-best.



pertandingan mewarna ramai jugak yang join. pertandingan mewarna hanya untuk sekolah rendah dan anak-anak cikgu & kakitangan SMKDARY. nie gambar anak cikgu yana.



sempat jugak aku tengok pertandingan kawad daripada 4 pasukan unit beruniform
  1. kadet polis
  2. pengakap
  3. kadet remaja sekolah
  4. pandu puteri
  5. puteri islam

pertandingan kawad di juari oleh kadet remaja sekolah dan diikuti dengan pengakap dan tempat ketiga kadet reamaja sekolah pandu puteri & puteri islam hanya saguhati.
  1. tempat pertama mendapat wang tunai RM300
  2. tempat kedua menadpat wang tunai RM250
  3. tempat ketiga mendapt RM150
  4. saguhati mendapat RM75

nie la ketua plantun terbaik. daripada kadet remaja sekolah. mendapat hadiah yang berupa wang tunai bernilai RM70 untuk individu.




nie pula acara sukaneka untuk kategori cikgu. 1 group hanya 4 orang sahaja.


sukaneka bagi kategori pelajar perempuan. sukaneka nie dikendalikan oleh pelajar tingkatan 6.

No comments:

Real Time Web Analytics