Sunday, September 26, 2010

happy birthday min

semalam 25.09.2010 budak rumah aku dengan budak kelas dia ada buat suprise party. tak da la party mana pon. actually buat makan-makan je la dekat pizza hut sempena birthday min. min nie budak kelas metalurgi. so kawan baik dia tirah telah merancang dan support semua nie. aku yang tak ada kaitan apa-apa pon terjoin sekali. ada la bayar sikit untuk makan-makan nie. thankx korang ajak aku join sekali makan pizza. lama gak aku tak makan pizza nie. so semalam jugak la aku stop sehari untuk berpuasa 6 dan ganti. hari start balik sampai hari selasa. 

yang join makan nie hanya budak kelas metal sahaja. diorang memang rajin buat makan-makan nie. masuk gak la aku dengan diorang nie. walaupon ada perasaan segan sikit je la. hehehehehe.. yang join semalam 13 orang. order pizza 4 cuma medium jer. pastu ada la dishes lain yang di order. pizza sekarang baru je lepas renovate so makin lawa dan luas sikit la daripada sebelum nie. kitorang siap tempah bilik lagi untuk buat birthday party nie. memang masa tu tak ingat orang keliling dah pikir kitorang je masa tu. dengan bising nye tu tak yah cite la. tapi memang meriah la semalam sambutan nya.


 kalau party tak lengkap la tanpa belon, topi, dan topeng. ada nie semua baru la terasa party nya


meja kitorang yang sudah di tempah


kek oreo yang sangat best aku rasa. tak muak langsung

ha nie la dak kelas metal yang join makan semalam

yang nie pulak buat suprise dekat min. masa tu dia tengah lepak dekat library. lama sangat kitorang tunggu dekat pizza tak mau nak datang last-last kitorang yang datang dekat dia.

ha nie la birthday girl semalam. happy birthday to you.



2 comments:

Nine said...

meriah Amal..hepi besday wat kawan Amal..wish dari jauh jer boleh..huhu..

pizza hut kangar ramai org tak skrg ?

amal_fc1303 said...

mstila ramai. kangar ada apa pon. pizza kfc tu je la yg diorang g. so ari2 mmg penuh la.

Real Time Web Analytics