Wednesday, October 27, 2010

lepas azab

harinie lepas azab aku menajawab test 2 & 3 safety. tu dia buat test sampai 2 kali terus. senang nak settle kan sebelum stady week nie jugak. sebab minggu nie je la last belajar. masuk minggu depan 1.11.2010 dah start study week. 

semalam pulak aku baru je habis test 2 instrument & PLC. so lega la test aku dua-dua dah lepas. tak da la kepala aku ni dok pikir pasal test jer. lepas nie nak pikir pasal final exam pulak yang bakal tiba pada 23.11.2010-4.12.2010. 

minggu depan dah start study week. start 1.11.2010-7.11.2010. so minggu study week untuk study la kan. kebetulan pulak study week jatuh sama dengan hari deepavali so aku pon nak beraya la jugak. hehehehehe. 

next week aku balik perak 4.11.2010-21.11.2010. aku balik lama tu. sampai raya haji. kebetulan pulak mak aku nak buat kenduri arwah tu yang aku balik awal. kalo tak lepas deepavali baru aku nak balik. so bersakan la aku cuti sebelum start final exam nie. tak leh nak seronok sangat sebab nak final dah kan. so balik nie kena la study yer amal. hehehehehe. 

gambar nie masa aku dekat batu ferringhi , penang

2 comments:

farhana said...

Selamat bercuti, tapi jgn lupa nak study =P

Beli DSLR ke?

amal_fc1303 said...

mana ada la kak..
xmmpu lagi nk miliki dslr.

thankx you wish me luck 4 final exam.
ehehehehe

Real Time Web Analytics