Thursday, October 21, 2010

careless

Semalam tersalah bank in duit ke account adik aku.

harini pulak tersalah mizkol no orang. lain no yang aku nak mizkol lain pulak yang aku pergi mizkol. sekali orang tu mesej aku kecek kelate la pulak. totally wrong number. 

4 comments:

alyyani said...

selalu ko tak pernah carless ni. tp tu la, benda nak jadi ye. mujut masuk akaun asyran. kalau masuk akaun jaafar, sape nak jawab tuh? tetibe jaafar lak. hahaha..

amal_fc1303 said...

hahahaha. tu la pasal kan. tetbe pulak akaun jaafar. sapa pulak jaafar tu... burn la duit ina kat yan tu.. melepas 60 hinggit.

ada said...

hahahahahaha patut la yan happy je :DD

amal_fc1303 said...

hahahaha. ye la dah duit burn kat dia..

Real Time Web Analytics