Saturday, November 20, 2010

cuti sekolah

harinie merupakan hari pertama cuti sekolah bermula. bagi sekolah mak aku la. sekolah lain ada yang dah cuti terlebih awal. sebelum raya haji dah start cuti dah. tapi sekolah mak aku baru je start cuti semalam. dan semalam juga la merupakan hari terakhir mak aku berkhidmat di SMK Dato' Abdul Rahman Yaacob disebabkan mak ditukar kan ke sekolah baru di sekolah rendah di seri iskandar. nama sekolah aku pon tak tau sebab sekolah tu pon baru jer beroperasi tahun nie. perasmian pon belum di buat lagi. insyallah sekolah tu akan dirasmikan pada tahun hadapan. 

mak aku sudah berkhidmat di sekolah tu hampir 10 tahun sejak pindah perak tahun 2010 sampai la semalam. kalau sekolah menengah mak aku mengajar KHB dan ERT. tapi kalo ke sekolah rendah lebih kurang jer cuma mudah sikit mengajar KH juga. tapi sekolah rendah punye la kan. mak aku ditukar kan sekolah bukan saja-saja ditukar kan. disebabkan  mak aku naik pangkat dan mendapat guru cemerlang di daerah perak tengah. congrate to mak! dan semalam sempat mengucap kan selamat tinggal kepada kawan-kawan dengan anak murid sebab tahun depan tak ada dah muka cikgu rokiah di SMKDARY. 


budak sekolah pon dah start  cuti sekolah. mana yang dah start cuti tu selamat bercuti la. kepada candidate spm yang belum cuti sekolah lagi tu. dan spm pon start 23.11.2010 nie so jawap la elok-elok spm tahun nie. moga mendapat keputusan yang cemerlang. good luck untuk semua candidate spm. 

segala barang mak aku pon sudah dibawa balik semua


2 comments:

Dark Half said...

fuh..tukar tempat keje bkn sesuatu yg best bg aku.moga mak amal hepi je kat skool baru

amal_fc1303 said...

mmg la saap seronok nak kena tukar2 tmpt keje nie...
thankx...

Real Time Web Analytics