Thursday, December 9, 2010

rindu

aku rindu giler dengan dua barang nie. 1st aku rindu dengan hanphone aku walaupon aku tak tengok tak pegang lagi. 2nd aku rindu dengan laptop aku. sebab aku kasi dekat adik aku mintak tolong member dia reformat kan laptop aku. so sekarang nie laptop aku alhamdulillah sudah sihat walafiat. hope lepas nie laptop aku tak meragam lagi la. tak sabar nye la nak turun kl weekand nie leh la lepas rindu dengan 2 barang nie.


nokia E5
     
laptop toshiba ku.

8 comments:

alyyani said...

ceh, ingat tak sabar nak turun kl, rindu kat anak2 buah dia. sekali rindu kat gadget dia. agaknye hp ko tu, yang tgh sedap pakai kan?> hhaha...

amal_fc1303 said...

ha la rindu la kat gadget nie. seminggu tu. lama kot. ehehehe..
rindu kat nia ngan adel pon sama la jugak. yan tengah sakan la pakai hp tu. dia dah ckp dulu dah.

ada. said...

waa best nye dapat E5 ! ^___^

amal_fc1303 said...

ala dia tu nak pakai pon boleh.

didie noxious said...

fon bwu wk??waaa,,sgt2 snok maa :)

amal_fc1303 said...

hahaha.
ala drpd kau tu laptop bru.

esyam said...

fuhhh nokia E5 tu hehe....

amal_fc1303 said...

ala nokia e5 jer.
dia pakai dslr lagi mahal.
hehehehe..

Real Time Web Analytics