Saturday, February 26, 2011

cerita jumaat ku

salam kepada semua blogger yang baca blog aku. aku nak cerita pasal hari jumaat aku. semalam la. pagi-pagi sebnar nya plan dengan housemat aku (nik) nak pergi hantar assignment  engineering entrepreneurship (EE) ke  jejawi. dalam pukul 10.00 a.m nak gerakla. sekali nik mesej "mal kepala aku pening la pusing2" tak apa la nanti pasing je la dekat sapa-sapa yang nak anta.

nak jadikan  cerita lagi petang tu aku bangun dalam pukul 1.30 p.m aku bangun pon sebab ada orang dok mesej aku. aku pon terjaga la. petang tu patut nye nik ada kelas bm tapi dia ponteng sebab test bm pon batal. so kitorang pon plan nak ke jejawi la nak hantar assignment EE petang tu. kitorang pon merempit la ke jejawi. 


sampai ke jejawi nak mencari office cik tu pulak. pergi la masuk satu office tanye office cik ku amir dekat mana? 2nd floor block b bilik no. 3 tangga ikut belakang yer. dah la office jauh nak mencari pulak bilik nyer. dah la 1st time kesana lagi la. nasib baik senang je nak cari office dia tu. settle anta assignment balik terus ke kuala perlis masing-masing pon dah lapa singgah jalan serawak makan dekat nasi ayam sempoi. memang sempoi la nasi ayam dia. 

habis makan member baik aku mintak tolong pulak suruh pergi kat institut matematik tanyakan masalah dia yang nak drop atau pon kuaratif nie. kebetulan aku makan dekat area sana. aku pon tolong la dia jumpa lecturer tanya macam mana boleh ke dia kuaratif atau pon drop je subject. cik tu cakap nak kuaratif tak boleh yang boleh drop subject ataupon dia proceed dengan math untuk sem nie. dah semalam pon ada test math dia tak pergi so dia amik keputusan nak drop je la subject. 

nie la nik. dalam pejabat institut math dekat jalan serawak.

No comments:

Real Time Web Analytics