Thursday, March 3, 2011

test 1 data com

selamat pagi, selamat siang dan selamat la kepada semua blogger di luar sana. jam dekat laptop aku dah pukul 3.57 a.m aku tak tidur pon lagi. tapi ada orang yang dah bangun dari tidur. macam mana aku boleh tau sebab ada sorang awek nie dah miskol aku 2x untuk kejutkan aku dari tidur untuk ajak sama-sama study. tapi...tapi..aku sleep pon tak lagi. susah-susah je la miskol yer. pape pon thankx sebab niat baik tu nak ajak aku study sesama dengan dia. 

nie la rupa aku bila stady rasa mengantuk. (ehsan google)

aku tak tidur lagi nie bukan nye sebab aku tak boleh nak tidur. tapi..tapi.. aku masih dok mengadap subjek data communication & networking (data com). tapi mata nie sudah la layu dan mengantuk la sesangat. tak apa aku tabah kan diri untuk terus study sampai habis. asal aku rajin sangat stdudy nie sampai tak tido sebab aku ada test 1 data com jap lagi pukul 12.00 p.m. tak study kang tak boleh la aku jawap test. kalau study walaupon sikit boleh la aku jawap test jap lagi. doakan aku boleh jawap test jap lagi yer good luck untuk aku dan kawan-kawan.

No comments:

Real Time Web Analytics