Thursday, April 21, 2011

dinner computer tahun dua

Semalam punya cerita. budak tahun dua merangkap budak kelas aku la. kelas apa kelas kejuruteraan komputer ada buat satu makan malam dekat mona restoraan dekat kuala perlis. kalau siapa dok kuala perlis tau la kot sebab kawasan nie tepi pantai memang kawasan makan ikan bakar la. makan makanan laut. banyak la pilihan dekat situ. malam tadi punye la ramai umat sampai nak cari parking kete pon payah.

Bila masa diorang plan nie pon aku tak tau la. tuptup tengok diorang kata ada makan-makan so diorang ajak aku, aku join je la. bayar tak ada la mahal mana pon. makan pon berbaloi-baloi la. kalau perut kenyang makanan pon habis kira okey la kan. kira makanan kat situ sedap la kan. pergi kuala perlis disponser oleh alias kereta nazaria dia. naza dia la yang mengangkut kami ke kuala perlis balik kkf. thankx alias bawak kitorang dan sponser 2 bijik kek malam nie. kek apa nantikan ye.


Jom layan entry aku kali nie dengan 22 keping gambar. supaya tak boring la aku punye entry nie kan lebih meriah dengan gambar-gmbar kitorang semalam. memang budak-budak kelas nie sporting, happening, happy go lucky la. tu la yang best tu. mula-mula payah nak masuk dengan diorang nak habis-habis sem nie pulak kemain baik sangat tak tau la napa kan. korang memang best la.


before pergi makan. dekat kkf perempuan

testing kamera function ke tak lama tak guna

setiba nye di mona restoran. nie trip pertama ada 2nd trip

bila budak-budak laki dak sampai meriah la sikit. diorang naik transport sendiri

ha nie la kedai yang kitroang makan mona no.7 ikan bakar

nie antara menu nye ikan siakap bakar

air oren menghilangkan dahaga terbaik air nya

ha nie kek nye bukan SR kek la tak mampu. beli dekat kedai garden je. nie kek coklet

sama jugak bukan kek SR. nie pulak kek oren. dua-dua kek memang sedap la

ha nie alias yang banyk sponser makan malam tu

perut pon dah kenyang makanan pon habis. masing-masing puas hati la

sementara nak tunggu potong kek

aku paling semangat nak potong kek

ha sapa yang angkat peace nie dak yang paling lewat datang nasib baik ada makanan lagi

k.midah, aku, McAh excited nak potong kek

dah kenyang makan nasi makan kek la pulak for dessert

aku yang rakus bila dapat makan kek

sesi photoshoot sebelum balik kkf

gambar kenang-kenangan dengan dak kelas

dak perempuan yang sporting & happening

gambar blur tak perasan. abaikan. nie la sume dak kelas aku

dan disini la tempat nye kitorang makan photoshoot. sapa biasa pergi sini tau la kat mana

No comments:

Real Time Web Analytics