Tuesday, April 19, 2011

suatu petang di kangar

Selamat siang semua. minggu nie dah start la study week. so study week mood semua pon dalam study je la kan. termasuk aku jugak la. bangun tido pikir nak study. tak mau kecundang lagi. yang lepas jadikan pengalama untuk aku terus berjaya dalam hidup aku. hope sem nie target aku tercapai. insyallah. 

Bila dah kata study week tu maka nye kelas pon tak ada la kan. seharian aku tak ada buat apa. lepas zohor tadi member baik aku ajak pergi kangar sebab dia nak renew lesen dia. ceh bazir je ko pen pergi renew ko bukan bawak kete ke motor ker. renew saja la tadi. 2 tahun pulak tu. hahahahaha..


Aku pon dah 4 hari  teperuk dalam rumah nie kan so okey jugak aku follow pen dengan awek dia pergi kangar. boleh la aku jalan-jalan pusing-pusing kangar walaupon semua orang tau yang kangar tu tak ada pape pon. *maaf ye kepada warga perlis. hahahaha.

Kalau dok lepak dengan pen nie ada je la benda nak dibualkan. kalau sembang dengan dia memang best la. ko cite je la pe masalah dekat dia, dia akan jadi pendengar yang setia dan boleh harap sebab dia jenis tak bercerita dekat orang. itu yang aku kenal pen la. walaupon ada sesetengah orang tak suka dia. ignore je semua tu butakan mata, pekakkan telinga. jom usya sapa la mamat nama pen nie kan.

ha nie la dia pen yang aku cerita tadi

 
dia bukan sebaya aku dia berumur daripada aku
p/s : kredit to rina coz capture this pic.

No comments:

Real Time Web Analytics