Friday, May 6, 2011

last paper untuk sem ni

Salam kepada blogger di luar sana. dah lama aku tak story dekat blog biru nie. sebab nye kebusyan aku dengan final exam dan lain-lain lagi. so di ksempatan ini dan masa terluang yang aku curi sikit nie aku nak bagi tau bahawasanya aku dah nak masuk paper last untuk esok. ESOK yer aku last paper pada 7.5.2011 (sabtu). paper aku sebelah pagi 9.00 - 12.00 p.m. paper data communication & networking. sebelah petang tu pack-pack barang terus balik perak parents aku amik tau. heheheh. seronok giler tambah takut sebab takut tak boleh nak jawap paper untuk esok. sem nie paper nie la yang aku paling takut. takat dapat lulus bersyarat pon jadi la weyh. doa-doakan la untuk aku.

bersepah giler biler aku stady. nak2 subjek data comm nie kan. dah la ada 15 chapter nak cover

 p/s: jangan pelik sebab aku update jugak blog aku nie.

No comments:

Real Time Web Analytics