Tuesday, May 24, 2011

preparation wedding

Busy busy busy. oh no cuti sem aku dari la start aku sampai di rumah 8.5.2011 aku busy. tak ada la busy mana tapi busy la jugak kan. ke hulu ke hilir mengikut mak aku beli barang mana yang tak cukup. busy sebab apa ek? sebab apa lagi status dekat blog pon aku dah tulis sebab kakak aku nak kawen 28.5.2011. eh ko nie kakak yang nak kawen ko pulak busy kemain. ye la aku kena la busy kan diri aku jugak tolong apa yang patut.

Kenduri kawen kot. ingat kenduri kecil-kecilan ke. kalau kenduri tahlil ke tak apa la jugak tak ada la busy sangat ni wedding weyh. besar punya kenduri. nak-nak weekand nie kenduri nya. nasib baik la semua nya dah settle tapi ada satu je yang aku tak boleh settle kan lagi door gift sebab yang ditempah tak sampai-sampai lagi. janji minggu depan minggu depan sampai la nie tak nampak-nampak lagi. lagi 4 hari je nie ha.


Is okey abaikan mana yang tak siap nanti dah sampai tu settle la semua nya. jom checklist mana yang dah siap di buat kot-kot la ada yang tertinggal lagi kan.
  1. pelamin *separuh je baru siap
  2. bilik pengantin * tak sure dah siap ke belum
  3. bunga mangga
  4. sign board
  5. door gift *half way baru
  6. kad jemputan dah diedarkan *sampai tak cukup-cukup kad nya
  7. rumah dah siap kemas dah siap setting dah pon *nanti pepandai la nak tido mana bila semua dah ada
gambar bawah nie sekadar hiasan nak tau apa dia kena mai la rumah aku wedding kakak aku 27.5.2011 malam nikah 28.5.2011 bersanding. aku ajak semua blogger yang jauh dan dekat dengan aku lagi la digalakkan datang. aku jemput serious nie.  *tiru macam blog nayville.

 

No comments:

Real Time Web Analytics