Sunday, May 22, 2011

tweet dengan pelakon

Hahahahaha. lawak la pulak entry yang aku nak buat nie. pasal aku tweet degan pelakon weyh. asal korang tak percaya ke korang nak kata aku poyo a.k.a koya la budak nie. bukan apa nye aku teruja je pon dan terkejut yang aku dok main tweet tadi dok main tweet dengan pelakon rupanya. nie la masalah nya kalau tak tau nama pelakon. tau nama dalam cerita dia belakon jer.

Mesti korang tertanya pelakon mana la dok layan aku punye tweet nie kan. tu ha dengan pelakon cite Nur Kasih The Movie yang tengah tayang dekat panggung sekarang nie. yang 1st cerita dia aku tengok dekat wayang lagi tau cerita mohsin. mesti korang dah dapat agak siapa. siapa lagi kalau bukan Syafie Naswip. kalau korang nak main tweet-tweet dengan dia follow la dia dekat tweet @SyafieNaswip. sure dia akan reply korang punye tweet. aku follow dia terus lepas aku dapat tau dia pelakon. kalau dia bukan #retis pon aku tetap follow sebab dia reply tweet aku. >.<


ha nie yang aku mula-mula tweet dengan dia sebab masuk blog dia tak boleh. silap url rupa nya

ha tu aku dok main tweet-tweet dengan dia. amacam percaya tak. hehehehe
p/s : tahnkx to Syafie Naswip follow tweet aku.

No comments:

Real Time Web Analytics