Monday, June 27, 2011

berkurun lama

Berkurun lama nya aku tak mengupdate blog aku. Oleh kerana line internet yang tidak mengizinkan aku untuk berblogging di sebabkan oleh line internet yang bermasalah. Kalau korang nak tak aku dekat hostel a.k.a universiti aku pakai LAN. Setiap kolej kediaman dibekalkan port LAN so tak ada wifi. 2 3 harinie internet dekat sini meragam itu pasal la aku jarang online. Kalau korang nampak aku online tu makna nya aku pinjam broadband maxis kawan aku tak pon pakai broadband celcom aku..

Sinie line maxis okey kalau pakai broadband tapi kalau pakai celcom broadband agak worse sikit. Itu yang menyebabkan sakit hati untuk online sebab sangat la slow dan steady. So alhamdulillah internet pon dah okey dekat sinie so boleh la aku rajin-rajin kan diri aku untuk berblogging.


1 comment:

Unknown said...

masalah yang sama kat umah ni. line celcom cam masalah; kejap pelan jap laju.

p/s: dah start full-time kerja smntara tunggu intake Sept. ni; lagilah payah nak online~ warghhH~

Real Time Web Analytics