Monday, June 20, 2011

cerita ahad

Semalam hari ahad tak ada kemana la dok rumah sahaja. bangun pagi semalam housemate aku (umai) ajak pergi bintong rumah mak angkat dia. aku pon okey je la. sebab aku pon dok rumah je tak ada kemana. ingat kan saja la pergi sanakan rupanya dekat rumah mak angkat dia ada buat promote pasal produk kesihatan. aku tak ada la dengar sangat. dengar gitu-gitu je la. tak beminat pon. 

Produk kesihatan ia ada sabun mandi, ubat gigi, kopi macam-macam jenis, vitamin macam-macam jenis vitamin tapi 1 pon tak menarik minat aku untuk beli. produk nie jenama DXN. dia tak ada promote atau diiklan kan dimana-mana media massa hanya pakai promoter untuk pekenalkan produk nie. kalau sapa yang try produk diorang nie boleh tau la apa kesan pada diri korang nantikan sebelum nak promote dekat orang lain.


umai beria je macam nak beli

ha nie la antara produk yang dijual

penduduk kampung yang datang mendengar

zoom in lagi muka umai yang tengok produk nie.


No comments:

Real Time Web Analytics