Tuesday, June 7, 2011

jalan-jalan melaka

Lama dah aku tak mengupadate blog aku nie. sebab 3-4 jun 2011 aku berada di melaka dan johor sebab kakak aku wedding belah laki la pulak. hari bersanding nya 4 jun so sebelum ke johor tidur 1 malam di melaka dekat Hotel Seri Malaysia. bila dah sampai melaka rugi la kalau tak jalan-jalan dekat bandar bersejarah nie kan. sempat singgah mahkota parade, dataran pahlawan, A-famosa dengan kincir air sahaja. sebab masa tu pon dah maghrib. masing- masing nak rushing untuk kejar makan malam pulak. 


perut dah lapar masing-masing singgah bersantap di nasi lemak antarabangsa. aku tak makan la sebab dah makan dekat McDonald tadi.

orang dok makan dekat dalam kitorang dok lepak dekat luar la pulak. masuk-masuk tengok diorang dah settle makan dah pon. telan air liur je la.

4 beranak sedap makan. makan apa aku tak tau la weyh.
perut dah kenyang jalan-jalan ke A-famosa. tapi tak naik sampai atas la. jalan-jalan bawah jer.


bergambar depan A-famosa.

sekali-sekala datang A-famosa. main snap-snap picture dalam A-famosa.

photgrapher yang tidak berbayar abang aku sendiri.

walaupon dah maghrib time tu tapi teruskan perjalan ke kincir air.

pemandangan malam di kincir air.

dataran pahlawan pada waktu malam.


No comments:

Real Time Web Analytics