Thursday, June 30, 2011

cuti israk & mikraj

Selamat meyambut Israk & Mikraj kepada semua umat islam. Kalau korang nak tau info pasal Israk & Mikraj nie boleh ke link nie. Harini merupakan cuti Israk & Mikraj, 27 Rejab bagi beberapa buah negeri tak satu malaysia la cuti pada hari tersebut. Kalau macam aku sekarang ada dekat perlis so cuti la perlis. Maka nya dah cuti kelas pon tak ada so aku dengan housemate aku plan ke bukit ayer. 

Bangun subuh bersiap-siap dalam pukul 8 lebih gerak pergi bukit ayer. Sampai bukit ayer dalam pukul  9 lebih kot aku pon tak sure la. Naik motor je pergi sana. Kitorang pergi dalam 4 orang je. Sebab motor nya pon ada dua. Itu la 1st time aku mandi dekat bukit ayer. bayangkan la pepagi mandi air terjun sejuk giler weyh. 


suasana bukit ayer

sebelum meremdankan diri

teruja weyh lama tak mandi manda macam nie

bersantai dalam air yang sangat sejuk

air nie suam-suam sikit sebab kena cahaya matahari

aku dengan mai di bawah air terjun

sebelum balik last merendam kan diri

kenal tak yang pakai baju hijau tu?

nazmizan la dengan mai. kitorang panggil abg.mizan je

p/s : maaf ye kualiti gambar nya sangat teruk.
mata aku sangat sakit bila tengok gambar macam nie.


No comments:

Real Time Web Analytics