Thursday, July 14, 2011

D'belanga >>>>> Sigate

Semalam ada briefing Industrial Training (InTra) untuk budak kelas aku tahun 3 diploma computer engineering. En.Zaizu, pengurus diploma PPKKP yang bagi briefing InTra secara ringkas sahaja la. Lepas je habis taklimat budak kelas aku sham dengan amin ajak makan dekat d'belanga dekat jalan serawak jer. Itu la 1st time aku dengan budak rumah aku makan dekat situ. Kitorang pergi berlapan. 4 laki 4 perempuan naik motor je dari kkf ke jalan serawak.

Habis je makan sebelum balik kkf kitorang singgah lepak tepi pantai dekat sigate. Saja je lepak sana nak amik angin pantai tapi malam tai angin pantai tak ada la. Air pantai ada tapi angin pulak tak ada. lepak dalam 20minit balik la ke kkf. Masa tu pon dah hari dah lewat pukul 11 lebih.


teh o ais aku suka order kalau makan di luar

sementara menunggu makanan sampai

nasi goreng d'belanga RM5.00 sangat sedap dan best

dari kiri amin, aku, sham, nik, mai, zul, iera

my housemate kkf77

zul dengan adli

merempit pulang ke kkf

No comments:

Real Time Web Analytics