Wednesday, November 2, 2011

aqiqah nur irdina sofea, met qistina 'aalesya

Huish lama giler tangan nie tak menaip untuk buat entry di blog biru aku nie. cerita tu memang banyak nak dipost tapi masa dan ruang tak mengizinkan. memandangkan aku pon tengah cuti sem nie boleh la aku berblogging sikit-sikit. mana yang mampu la ye.

Back to the topic. aku nak story pasal aqiqah cousin aku yang baru je melahirkan anak. cousin aku dekat kuala selangor. majlis nye pada 26.10.2011 masa cuti deepavali. so time tu semua cuti boleh la turun sana tengok newborn baby. so boleh la berkumpul anak beranak sedara mara semua dekat sana.

majlis cukur jambul nie nama anak nya nur irdina sofea. lahir pada 18.10.2011 kalau tak silap aku la. sebelum lahir nya irdina nie cousin aku lagi sorang pon baru je lepas dapat anak yang lahir pada 17.9.2011 nama nya qistina 'aalesya. so dah alang-alang ada majlis aqiqah nya kebetulan pulak diorang datang so jumpa sekali je la dekat situ. tak payah la ulang-aling ke meru.


masa majlis cukur jambul nur irdina sofea


comey je bila dia bukak mata

irdina sofea tengah tidur la

ha ni masa qistina baru je sampai rumah. berebut orang nak pegang

ha nie la qistina 'aalesya. dekat sana tidur saja tak nak bangun-bangun dah. orang bising pon tak sedar apa.

p/s : kalau korang terjumpa tajuk entry yang sama jangan la pelik yer. 
aku copy paste tajuk dri blog nayville.blogspot.com.

No comments:

Real Time Web Analytics