Tuesday, April 3, 2012

cuti sem bermula

Alhamdulillah berakhir sudah pengajian aku untuk semester ni. merdeka la aku sekejap untuk sem nie. aku cuti selama dua bulan. dua bulan tu. alamat nya dok rumah saja la aku. makan tido la aku keje nya. makin gemuk la aku macam nie. hahahahaha. start cuti sem aku dari 1.4-10.6.2012 baru aku naik sem baru. dan merupakan sem last aku. insyallah. 

Sepanjang sem nie banyak kenangan manis dan pahit yang aku lalui. sem nie aku rasa banyak pahit nya daripada manisnya. mungkin la. aku pon tak tau kenapa. mungkin disebabkan orang sekeliling aku. adat la tu belajar kan. sem nie juga la merupakan hari lahir aku pada 13.3.2012. hari yang paling aku tunggukan. apa la kejutan daripada kawan-kawan aku. aku pikirkan tak ada pape aku tak sangka diorang celebrated jugak birthday aku jam 12.00 pagi tu. diorang beli kek sebijik. thankx la korang ingat jugak birthday aku kan. 

Dalam bulan 3 jugak la merupakan hari-hari yang gentir sebab time tu la masa stady week dan time tu la minggu final exam. walaupon sem nie aku hanya amik 4 paper untuk final exam tapi aku rasakan macam aku amik 10 paper jer. sebab semua paper yang aku amik merupakan 3 kredit dan semua nya killer and tough subject. hopefully aku dapat result yang memberangsangkan untuk sem nie. 


Last paper aku 30.3.2012 dan merupakan tarikh last untuk final exam sem nie. dan hari jumaat tu la hari last aku di kkf esoknya sabtu aku berangkat pulang meninggalkan kkf. bye bye kkf meet you next sem after two month holiday. hope holiday aku nie aku dapat berehat sepuas-puasnya. 

nie la kek happy birthday aku. sedap weyh. 

No comments:

Real Time Web Analytics