Tuesday, April 2, 2013

on my 23rd birthday

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas. Aku pon dah mencecah umur 23 tahun. Actually aku mencecah umur 23 tahun pada 13.3.2013. No yang sangat cantik tahun pada aku. Sebab ada no 3 di setiap hari bulan dan tahun dan kebetulan pulak umur aku pada tahun 23 tahun. That why i like number 3. 

Masa birthday aku nie aku berada di perlis. So aku sangat terharu kepada kawan-kawan yang tidak lupa birthday aku. Aku sangat hargai dan sangat terharu dengan jasa baik dan ingatan korang dekat aku. Walaupon seminggu dah berlalu birthday aku tapi ada jugak yang masih bagi aku hadiah dan kek. 

Nie la kenangan yang aku tak akan lupakan sebelum aku menghabiskan diploma. Kenangan nie aku akan ingat sampai bila-bila. 

Last but not least thankx kepada ahli keluarga, kawan-kawan yang wish birthday aku aritu samada wish di facebook, twitter,  melalui phone aku menghargai ucapan dan ingatan korang kepada aku. Jasa baik korang akan aku ingat sampai bila-bila.
 
nie kek masa jam 12.00a.m on my birthday 13.3.2013. kek nie from kkf70



cup cake from my junior nadia azizul. thankx for the cake

 
nie kek dari kawan aku kiemah dan zati walaupon seminggu dah berlalu birthday aku.

waiting for this present from my best friends.

No comments:

Real Time Web Analytics