Friday, October 23, 2015

Kelas batal

Yeah bangun tidur semalam bukak whatsapp lecturer bagitau semua aktiviti di UniMAP dibatalkan oleh sebab jerebu yang sangat teruk. Semalam pon ada satu lab jer kelas satu lagi batal sebab lecturer ke singapore ada meeting. Memang jerebu teruk sampai kolej dekat dalam kampus pon tak nampak di sebab kan jerebu yang sangat tebal.

Walaupon kelas batal tapi aku keluar jugak sebab kawan aku mintak tolong hantar dia balik kangar. Aku pon bersiap ajak kawan aku temankan kebetulan dia nak pergi beli tiket aku ajak la sekali. Senang sekali jalan jer. 

Lepas hantar kawan aku singgah makan bihun sup dulu belakang the store lepas tu baru pergi beli tiket dekat station bus kangar. Lepas beli tiker singgah secret recepi kawan aku kirim ngidam katanya. Settle semua baru la balik bumita. 

nampak tu whatsapp mengatakan kelas batal

API dekat perlis semalam


No comments:

Real Time Web Analytics