Sunday, November 20, 2016

Cerita sabtu (19/11/2016)

Setiap yang hidup pasti akan pergi. Dari dia kita datang dan dari dia juga kita kembali. Begitu la kisah cerita saya semalam. Arwah pakngah (sebelah ayah) saya telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada jam 2.00petang di hospital putrajaya. Disebabkan koma. Sama-sama la kita doakan moga rohnya di cucuri rahmat. Al-fatihah. 

Dapat je berita arwah pak ngah dah tak ada aku roger semua adik beradik aku. Kitorang pon bersiap nak ke kajang sebab kitorang paling jauh ada dekat perak. Bertolak jam 6.00petang memang direct la ke kajang tak ada berenti mana-mana pon. Alhamdulillah sepanjang perjalan dipermudahkan hujan pon tak. Kitorang selamat sampai dekat masjid cheras jaya jam 8.00malam lebih la. Menunggu jenazah semua selesai diuruskan kitorang pon beangkat pulang ke rumah kakngah dekat seri kembangan. 

Sampai rumah kakngah memasing pon lapar tak kebetulan aku ada masak dri perak tak berusik lagi tapau semua bawak datang KL. Nasib baik semua lauk nasi elok lagi. Bersantapan la kitorang malam tu gitu gini macam hal kitorang buat jam 2.00pagi jugak la baru tidur. 





No comments:

Real Time Web Analytics