Thursday, March 5, 2009

Dinner at KFC, Kangar








semalam aku, faezah n hajar pegi kangar. sebab kawan aku hajar dia nak belanja makan KFC kat Kangar. aku ngan faezah setuju je la. dah org nak belanja pegi je la kan. erm bak kata org rezeki jgn ditolak bala jgn dicari. tapi nie buat kali ke-2 aku dibelnaja oelh kwanku. mula-mula tu hafiz yang belanja pastu hajar pulak blnja mkn. dua-dua org blnje makan KFC kat KAngar jugak. Thank la kawan-kawan u sebab belanja makan. maklum la diorg nie duit PTPTN baru je masuk so belanja la kawan-kawan kan..

pas balik dri makan KFC kitorg g jln-jln kat Kuala Perlis saje je nak tgk suasana Kuala Perlis kalo malam mcm mane kan..pegi jalan tepi pantai. tapi kalo g pantai mlm tak nampak la pantai nye nmpk batu jer. kalo nak pegi tepi pantai kat Kuala Perlis pegi ptg. msti best nye la.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

16 comments:

haru said...

aku aja xnk blnje...duit ptptn masok xnk blnje..xpe2..pastu dahlah mkn x ajak...cdih arrr :(

amalina binti anuar said...

ala hai cdiq nie..
ngan aja pon nk cedih2..
xpe la t dia ada duit lebih dia blnje la ko..

alyyani said...

amboi2, duit ptptn masuk tu bukan nak pakai blanje org. pakai buat sara diri kat universiti. lagi satu, boycott kfc yek!

cik hajar, amal tu da belanja awak ke belum sempena duit yayasan dia yang selepuk tu masuk?

haru said...

belum kak..dahla blnje mkn aikrim yg singgit jer..kedekut jer...kate nk blnje mkn pizza sem lps lg tp smpai skrg xde pape..

ajar pn sama..bile la diorg nk blnje??

amalina binti anuar said...

k.ngah: weyh nnt ina blnje la mmbr2 ina nie.. diorg dok mintak blnje pizza nie...xtau nk blnje ble...

cdiq: hahahaha...cdiq nnt aku blnje la ko plak..yg aja nk blnje ko 2 ko kne adjust la ngan dia sndri kan..

alyyani said...

cik hajar dgn kawan2 adik aku yg lain : bukan korg je dia tak belanja. adik beradik dia pun, dia x belanja2 lagi ni. hmmm...

ko nak belanja pizza, kat perlis tu ade pizza hut tak? hahahah...

haru said...

betul 2 kak..pndai buat jnji je..kalu pkwe die x mintak pn amal blnje..ish2..xpe2..

eh ade la kak pizza..kfc pn ade..2 cwgan lg..haha

amalina binti anuar said...

k.ngah: uit pizza ada ek kat kangar..xla cikai sgt kangar 2..cuma McD je xda kat kangar 2..

cdiq: ko diam la kang aku xblnje ko lak..

haru said...

aku snyap la nie..hehe..jgn mrh mal..

nk pizza.....

amalina binti anuar said...

aku xmarala cdiq..

ku okey jer..

farhanaabubakar said...

aduhai...tiba2 kepingin nk mkn KFC..
mari salahkan amal..
ha3~

amalina binti anuar said...

asl plak nk slah kn sye nie?

haru said...

ntah ..amal yg salah dlm hal nie..mkn xajak n xblnje..amal slah..jom ramai2 wat bntahan kat amal..hahaha

amalina binti anuar said...

oit pe hal plak aku yg salah nie..
ish ko nie cdiq pepndai je la...

erydla said...

wahh , makan besar .
terliurrnyaa .
hehek .

amalina binti anuar said...

ha tau xpe..
mmbr blnje mmg mkn mcm2 la..

Real Time Web Analytics