Thursday, March 19, 2009

QFace-izinkanlah

akhirnya lagu yang aku nak selama ini dapat jugak. aku dapat lgu ni daripada kawan aku apis. dia anta aku melalui email jer. kat U aku ni nak hantar file pakai ym tak boleh so di anta lagu tu pakai email je la. lepas dapat lagu tu terus dengar tak henti henti aku dengar kagu nie. aku suka gila lagu ni. lepas ni aku pasang je la lagu nie. hehehe..

Bila berlabuh tabir malam indah
Cakerawala pun turut melambai gundah
Pecah duka berganti
Rasa merindu kepadamu

Telah lama diriku dalam leka
Cuba menyintaimu sepenuh jiwa
Sedangkan itu satu
Kewajipanku terhadapmu

Indah mahligai yang menanti
Semakin jauh di jangkauan
Dapatkah aku pulang
Berjiwa suci
Bagai kekasih... dinanti

Masihkah diri ini
Ada ruang beradu
Dalam mahligai
Sedangkan diri
Telah tercemar
Debu dunia

Izinkanlah diriku... izinkan aku
Dekat denganmu kasih... dekat denganmu
Izinkanlah diri... kekasih sejati
Dekat denganmu kasih... kasih...

p/s: pasnie aku dgr je la lagu nie.. maaf ye kawan2 kalo x suka dgr aku nynyi lagu nie..heheheh.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

10 comments:

Mrs. Simplicity said...

lagu baru ke lagu lama ni? Q-face ni bukan geng tomok ke?

Haru said...

lg bez kalu aja yg nynyi..
ngeh2~
:P

amal_fc1303 said...

k.ngah: nie lagu lama la weyh..2 yg ssh nk cri 2..

cdiq: ko xabeh2 ngan aja...

Haru said...

ngeh2~
:P

amal_fc1303 said...

erm.........

fjie_ahmad said...

lagu neh femes tyme aku skolah..
hoho..

amal_fc1303 said...

la ye ker..
xtau la plak aku..
erm..
best kan lagu nie..
aku ske giler..

ada. said...

akk,suke gile lgu nih!!!
da berzaman.

Anonymous said...

x dak comen laa
saja ja
he..he..he..

amal_fc1303 said...

mis tak: akk mmg minat pon lgu nie..best giler..

erm xpe la thankx la view my blog..

Real Time Web Analytics