Wednesday, March 11, 2009

Tag 13

tag nie diberkan oleh siti fatimah yg rjin tag org n ske blogging..aku try la jawap tag nie kalo boleh jawap ye siti.

1. Post 1 gambar yg penah anda drive?



2. Berapa kelajuan yg pernah anda pandu?
aku nie lesen dh la tak ada macam mana la aku nak tau aku bawak kete selaju mana.

3. Kenapa bawak laju2?
nak bawa laju pon belum tentu lagi la sebab tak reti lagi bawak kete n tak ada lesen lagi.

4. Pernah kena saman?
ish mestila tak penah setakat nie yang aku mampu bawak kete mainan kot. tu pon reti bawak ke dak kan.hehehehehe...


5. Tag to?

Hahaha.. Aku nk tag depa nie!
k.ngah
k.ana
ain
cik manis
raja

Free Signature Generator

Free Signature Generator

13 comments:

haru said...

eh eh..ajar dah pndai bawak kete mainan..hehe

Siti Fatimah Nabihah said...

nice car amal.. hahaa

amalina binti anuar said...

cdiq: aja 2 pon aku yg ajak dia naik tau kete 2...

ct: thankx...

hafizi mohamad said...

hahahaha

bdk_cute said...

awat gelak plak nie?

haru said...

xper aja syg..nnti abg bawa syg nek kete porshe ek..lg bez..hehe :P

amalina binti anuar said...

eiiii..
ko nie diq wat au geli la plak ko ckp cm2...
aja baca nie xtau la dia ckp pe plak..

haru said...

haha..xper2..
nnti aku bwa ang skali nek kete aku k :)

amalina binti anuar said...

okey..
tpi ko reti ke bwk kete nie cdiQ???

cdiq said...

xla..tggu dpt lesen dlu k..hehe

amalina binti anuar said...

ye la 2 cdiq..
ble ko nk amik lesen nye 2??

farhanaabubakar said...

ceh..
tag lagi..
adoiiiii
ha3~

amalina binti anuar said...

erm pe lgi kat ana jawap la..
hehehehe........

Real Time Web Analytics