Wednesday, March 18, 2009

WaKenaBeb



apa yang wakenabeb tu korg msti nak tau kan. arini pas aku blik dr mkn tghari kau g blik kwn aku, aja..aku nk g kejut dia bgun dri tdo. aku tau msti dia masih tdo lgi. rupa rupa nya mmg btul dia tgh tdo lagi masa aku pegi bilik dia.

amal : BANGUN!!!!!!(aku jerit kat aja)
hajar :dia pon terjaga la smbil mengeliat. dah kol bpe dh ni
amal :dah pukul 2 dah ja. bangun bangun.
hajar :ko siap siap nie nak pegi mana?
amal :aku nak g kelas la.
hajar :dia bgun n amik hp dia dia on kn hp dia. dia menjerit lepas tau jam sebnr
baru pukul 1.
amal :HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA........padan muka ko ja kena tipu ngan aku.
hajar :dia marah aku. elok elok tgh tdo nie skali ko kaco.
amal :bgun la ja dh siap siap nak g kls nie.
hajar :nak bgi tau cdiq la 2..
amal :aku nk tuleh kat blog la wakenabeb
hajar :ko tuleh kat blog sepak ko kang..
amal :aku blik umah n trus buat entry bru kat blog.

hahahaha..naseb ko la ja aku dh tuleh dh kat blog pasal ko kena tipu dengan aku. hope ko tak marah ye ja. gurau gurau je nie. aku nk buat entry bru kat blog aku nie.

p/s: oit haja hope ko dah bgun la yer. jgn la tdo blik. dh kol 1 lebih nie siap2 la g kelas C Programming..

ape yg aku sangka kan rupanye dia smbung tdo blik. aku pegi bilik dia dia bru mndi.

amal :woi...
hajar :ape?
amal :ko x g kls ker?
hajar :tak tak
amal :asal la ko xbgtau awal awal(wat muka geram)
hajar :aku bangun kol 2 la.
amal :btul ko tak pegi kls nie ko pegi dh 3x dah nie..(aku jerit)
hajar
:tak la baru dua
amal :3x dah la(aku bla dari umah dia)

aku nak g kls dah nie. aku g sorg je la arinie. okey papai kawan kawan.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

20 comments:

haru said...

eiii aja ske bgn lewat2..
piat telinga kan..haha~

tp nape nama aku pn terselit gak dlm dialog 2..haha~

amalina binti anuar said...

abeh dh kitorg sebut nme ko..
aku tuleh la nama ko 2..

aja mmg suka bgun lmbt pon..
nak2 semlm dok gayut ngan cdiq..

haru said...

haha..xper2
psnan utk aja: abg maafkan mu syg wlpun bgn lwt..hak3~
jgn muntah..jgn mnth:P

amalina binti anuar said...

uweeeeeekkkkkk..
menyampah aku dgr sedih...
geli pon ada...
aja dgr nie pon nk temuntah cdiq...

haru said...

haha..yeke..
msti aja hepi dgr nie..hehe
:P

amalina binti anuar said...

erm ye la 2 xkn nye dia happy la..
caye la ckp aku cdiq..

haru said...

yela T__T
aku xwat dh

amalina binti anuar said...

okey bgus la kalo cm2 kan..
hehehehehe..
alamak wat muka sedih pak cdiq nie..

haru said...

T__T

amalina binti anuar said...

ceh wat muka lgi 2 ngan aku...
alahai ko nie..

haru said...

T_____________________________T

amalina binti anuar said...

aik mak mkin trik pnjng plak muka dia 2...

haru said...

T_T
huhu

amalina binti anuar said...

pape je la cdiq...

haru said...

hehe
mrh ke mal

amalina binti anuar said...

aku xmrah la weyh....

haru said...

baru aku prasan yg ang xpenah pn letak gmbor aku lg dlm blog ang

byk gmba ajar jer

cdih tul T__T

amalina binti anuar said...

abe aku nk ckp pasal pon pasal ang?

erydla said...

haha .
suka2 .
luekenabeb !
wawaw .

amalina binti anuar said...

hahahaha..
tau xper..

Real Time Web Analytics