Thursday, April 9, 2009

Catur Bistari at UUM Sintok

pada 4 april 2009 aku menyertai satu pertandingan iaitu pertandingan catur bistari yg diadakn di UUM, sintok kedah. aku main nie saja la suka-suka kan. lagi pon nie la 1st time aku join permainan nie. best jugak la permainan nie. kitorg main catur nie secara berkumpulan. aku kumpulan dengan ema, zura, alya, n vijaya. dalam masa 1 hari sahaja kitorg berlatih catur nie pastu terus ke pertandingan..





nie la gambar peserta sedang khusyuk bermain catur. bukan senang nak mian catur nie tau.ie catur lain daripada yang lain. catur nie boleh didapati di mana-mana KFC. main catur nie kena pandai mengira yer. kerana ia melibat kan berjuta-juta ringgit.


nie la hadiah yang kami dapat yang berbentuk hamper. kami hanya mendapat saguhati. pemenang nye sume peserta daripada UUM.



lepas balik daripada UUM kitorg pergi makan KFC dekat Kangar. UniMAP belanja peserta catur bistari.

Free Signature Generator

Free Signature Generator

5 comments:

haru said...

kalu aku yg masuk konpem aku yg mng..

amalina binti anuar said...

ye la2 ko la terrer ye sidiq..

nabilah mangshor said...

makan je
-.-

amalina binti anuar said...

ape yg mkn jer nie kak?

Hazwan Hakim said...

Salam,korang p main x kat pesada johor nnt??tuk final kebangsaan 2009?

Real Time Web Analytics