Thursday, April 9, 2009

Pizza Hut





buat kali ke dua aja belanja aku makan. hari tu dia belanja aku makan KFC kali nie pulak dia belanja aku makan Pizza Hut. dah lama dah aku nak makan pizza nie. sekalai aja nak belanja makan pizza. lepas rindu aku kat pizza nie. last aku mkn pizza pon masa aku f4 la kot. kalo tak silap aku la.kitorg pergi makan berdua jer. aku dengan aja jer. sebab masa tu aku baru je sampai kanagar sebab aku balik perak cuti 6 hari sempena IMT-GT. thankx lagi sekali dekat aja sebab belanja aku. sem depan aku pulak belanje ko yer.

p/s: cdiq jangan jeles ye baca entry aku yang nie..

Free Signature Generator

Free Signature Generator

12 comments:

alyyani said...

waaa kat perlis ade pizza hut ek? muahaha...

da lama x makan pizza nih. aja blanja akak sekali lah. :P

haru said...

arghh

i hate u
really2 hate u
T__T
nak pizza gak

amalina binti anuar said...

k.ngah: nnt a soh aja lnje ko skali.
perlis mcd je xda..

cdiq: jgn marah2 nnt cpt tua la..

fjie said...

lapar nyer..
huhu

amalina binti anuar said...

lapa g la mkn wak..

haru said...

nak pizza x dpt
nak ciken cop xdpt
haish
T__T

amalina binti anuar said...

sbar la sidiq..
sem dpan ye sidiq..
skali gan aja..

haru said...

xmo..nak sem nie gak T__T

amalina binti anuar said...

aku mne ada duit la nk blnje mung 2..

haru said...

ala duit ader..ang smpan saje xnk bg aku kn
kan ade smpan duit nk beli hp baru tu kn..amik la rm50..pastu nxt time smpam blk..heheh~

nabilah mangshor said...

asyik entry makan je si amal ni
mmg kuat makan ni
tp bdn kecik je
=p

amalina binti anuar said...

ha bese la 2..
2 la mslhnye..
mkn byk bdn still maintan kan..

Real Time Web Analytics