Sunday, September 6, 2009

kelas PBSM

semalam hari sabtu adalah kelas PBSM. kelas semalam membuat aktiviti balutan anduh. nie buakn buat suka-suka nie ada markah tau. nie yang aku lemah nie. aku mne la teror buat balutan anduh nie. last buat sem lepas mse sem 2. tu pon dah lupa dah ikatan nyer. nase baik la ada demo daripada Ko Xiang Yi, ketua PBSM. kalo tak memang tak boleh la nak buat prktikal tu. satu group 2 orang. soroang kena buat dua baluta. tak kira balutan apa yang telah ditunjuk oleh Ko tadi.


aku merupakan cmerawomen pada mse itu. dslr cik pbsm aku. thankx cik bagi pnjam sekejap dslr nie. merasa gak pakai dslr nk beli xtau la ble lagi kan.

orang tgh sakit boleh lagi sengeh2. time nie balutan boleh bukak ke tak tu.

membalut tangan mengunakan anduh. practice make perfect

paan ngan syamim diorg dak course aku. menyemak balutan jgak.

tirah membuat balutan anduh di lutut k.fifie

menyemak balutan anduh kepada lecturer sama betul atau tidak.

Ko Xiang Yi sedang menunjukan cara-cara melipat kain anduh


4 comments:

COOL MUSIC MP3 - FREE COOL TEMPLATE said...

it's nice blog content ,perfect and creative
GODBLESS & SUCESS

GREETING

amalina binti anuar said...

thankx u..
n thankx 4 visit my blog.

alyyani said...

gmbr2 atas ni ko amik pakai dslr ke? apsl tak cantik pun gmbr nye?

meleleh aku tgk camera tu. ko nak beli takde duit, aku nak beli tp ade org tak bagi. sedih siot...

amalina binti anuar said...

ish xda la. gmbr atas nei sume pakai hp cyber shot jer. mmg la xlawa. kalo pkai dslr mmg lawa la weyh

la ko mintak la besday present ko dslr. mne la tau dpt ke kan. besday ko sok je wyeh. ina insyallah la 2 3 4 tahun lgi dpt la.

Real Time Web Analytics