Wednesday, September 2, 2009

Kelas TITAS

Jam 2.30 PM aku ada kelas titas. sebelum ke kelas aku online sekejap. tepet jam 2.15 PM aku bersiap-siap untuk ke kelas titas. sementara aku tunggu kawan aku, fyfa bersiap aku tunggu fyfa kat bawah. aku turun bawah aku nampak hajar tengah tunggu. aku nak keluar dah nie nak pergi kelas. aku cari la selipar aku. aku dah pakai sebelah. sebelah lagi selipar aku tak jumpa. aku tanya hajar

aku: ko amik ke ja selipar aku
hajar: mana ada kau maik (dia sengih2 je)
aku: ko amik ke ja cpt la ja jgn main2
hajar: mana ada la (dia sengih2 lagi)
aku: bak la ja ni msti V yg amik nie
hajar: V dah g kls dah pon
aku: ko tgk kat umah dia kot2 ada ker
hajar: pakai la selipar sape2 dulu
aku: xnak aku
hajar: ko tgk kat main suis tu (dia sengih2)
aku: letak tinggi2 lagi

pastu aku marah kat hajar. padan muka dia. main-main lagi dengan aku. nak g kelas dah lambat dah nie. hajar berpakat ngan V nak nyorok kan selipar aku. hajar yang rancang. V cuma join jer. kira V pon dalang la jugak nie.seb baik la jumpa selipar aku tu. kalo tak pakai kasut la g kelas tadi. sampai kat staton bus aku nampak V rasa nak belasah je dia tu. suka buat jahat ngan orang tau dia tu. yanag hajar pon 1 dah tau puasa buat mcam tak puasa.

p/s: hajar & V bersalah ngan aku so kena belanja pas raya nanti.

4 comments:

alyyani said...

org buli ko sebab ko suka buli org so jgn la nak marah2 ek!

amalina binti anuar said...

eh mne ada la.
ina baik2 je kat sni..
xda pon buli2 org.

ada. said...

haha.
kalu ety jd hajar.
abes kelas baru gtaw selipar kat mne.
hehehe.

amalina binti anuar said...

jahat punye ety..
bkn nk back up org tau..

Real Time Web Analytics