Saturday, October 17, 2009

Baru habis baca

Nik Nur Madihah pelajar cemerlang SPM 2008

aku baru tahu pasal buku nie. pasal buku Catatan Hati Nik Nur Madihah. aku tak tau apa-apa pon pasal dia nie. aku tau pon masa raya yang baru-baru nie. mak su aku ada cakap pasal dia. dia merupakan pelajar cemerlang SPM 2008 memperolah 19A1 1A2. aku teringin gak cari buku nie. tapi tak tercari-cari pon. buku lain gak yang aku cari. semalam aku nampak buku nie ada dekat umah aku amik aku terus baca. aku begitu bemrinat nak mengetahui tentnag diri nyer. semalam aku start baca hari dah habis. tak pernah-pernah aku baca buku sampai habis. menarik jugak isi kandungan nyer. aku yang membaca buku nie pon berasa bangga diatas kejayaan nye.

5 comments:

ada. said...

yeke.
tah2 tuh buku ety,
yan pinjam pastuh tamau pulang2 balik.

amalina binti anuar said...

xtau la kan..
buku tu ada tuleh nama mk xsilap akk.
xtau la buku sapa.
akk baca jer.

haru said...

kalu cmnilah bace buku blajar kompen 4.0 tiap2 sem

ayh aku suh baca buku nie aku xbaaca2 pn..hahaha

***bile nk updte blog aku*****

alyyani said...

aku ada cari buku tu lepas kite gi raya umah maksu kat mph alamanda. aku ingat dia tulis novel nama nya madiha. rupenye salah. hahaha.. tak beli pun. mak ade kan? bole la pinjam dah ko bole baca sehari bole abis. best sgt la tuh.

amalina binti anuar said...

haru: weyh aku buku cmnie leh la aku baca kalo buku pelajarn ayah sikit la nk baca. bukak buku ngantuk dah.

k.ngah: xpe la nnt ko blik umah raya nt ko leh la baca.

Real Time Web Analytics