Friday, October 9, 2009

Lab terakhir basic communication engineering

semalam merupakn lab terakhir untuk kelas basic communication engineering. lab semalam buat secara grouping. aku pon tak inagt semalam buat lab pasal ape. yang penting report aku siap aku hantar. lecturer yang mengajar En.Fairuz yang begitu sporting dan suka tanya soalan kan aku. memandang kan lab terakhir semalam kitorg pun bergambar la sekejap sebab semalam lab abis awal.



aku dengan cdiq

siti dengan shaffiq

naz, siti, aku, shaffiq dengan cdiq

aku menyibuk jap bergambar tu pasal gambar aku cmtu.

siti dengan naz

p/s: thankx jee tolong amik gambar kitorg nie.

4 comments:

alyyani said...

gaya posing kat lab terkahir ni mcm nak grad dah. padahal banyak sem lg. cdiq tu tembam la. nak ngurat nia kasi diet skit. haahahh...

ina, seluar raya tu ke? cun kaler dia..

Siti Fatimah Nabihah said...

hahahaha.. sis! kami kalu habis class je mesti rasa mcm dah grad da.. hehe
smart la gmbaq kita. nnti tgkp lg k?

haru said...

yupp..aku jadi model ek..korg tgkp gmba

amboi2 akak..akk pun skrg dah tembam dah kat perut tu..hahahaha

amalina binti anuar said...

k.ngah: dak course kitorg nie mang gile gmbr pon.. mklula nk abeh sem dh nie walaupon lmbt g nk grade.

siti: xda hal la ct nnt kita amik gmbr byk2 lgi.

haru: erm ko mna ada kmera mang ada muka ko jer.

Real Time Web Analytics