Thursday, October 1, 2009

Makan free


semlm pegi mkn mala dgn hajar, norza ngan mai. kitorg dtg dalm kul 9.00p.m. kitorg order la mknan. aku mkn burger je sbb kat umah dh mkn maggie ngan roomate knyang g la kan. hajar mkn nasi goreng ikan masin. norza mkn nasi goreng daging black pepper, mai mkn mee goreng black pepper.

kitorg tunggu la kan. smbil tunggu tgk tv. mse tu cafe xramai org lagi. order air, air smpai la awal cm bese la kan. aku ckp kat akk burger tu wat aku nye burger pas mknan kawan2 aku smpai. skali dia wat awal aku mkn dulu la.

smpai aku abeh mkn pon mknan xsmpai2 lagi nie. nak dekat sejam dh tunggu nie. org lain yg dtg lmbt pon mknan smpai dulu. kitorg sbar je lagi. pastu akk yg msak kat dapur bg tau nasi abeh. kwan aku order la kuew tau sup sayur. skali smpai plak nasi goreng ikan masin. pastu tauke kedai bawak kuew tau sup sayur.

aku: kuew tau sup sayur ek?
tauke: haah
aku: dh ada dh mknan tdi kte nasi dh abeh tu order kuew tau tu.
tauke: ko mkn la
aku: free ke nie
tauke: makan la.
aku: sengeh2 je ngan tauke tu.

rezeki aku ngan kawan2 aku la mlm tu mkn free. best gak kuew tau dia.

3 comments:

alyyani said...

tgk pun cam menarik je rupenye. k.teow sup sayur ek? bole la try. make sure free. kang buncit lak perut korg sebab makan tak bebayar...

ko mkn maggie je apehal? duit raya kat bekepuk. sayang duit la tuh...

karipapsayur said...

jom join "MANGSA BULI CONTEST" di blog I !! Tarikh tamat on 19th Oct 09

syed abu bakar said...

best nya!

Real Time Web Analytics