Wednesday, November 11, 2009

kfc-hotrods

nie la hot rods yag cdiq belanja aku.

hari nie aku tak tau la apa mimpi kawan aku sorg nie iaitu cdiq belanja aku makan hotrods. aku agak tekejut jugak dia belanja aku. aku ingat dia belanja roomate aku. aku bg la kat dia. pastu dapat msg dia cakap aku punye hotrods dia blnje. sedap gk hotrods nie tak penah pon aku makan. lama giler aku tak makan kfc. thankx cdiq belanja aku makan hotrods.

p/s: walaupon ko blnje aku makan kfc hutang yg xabeh tu tetap kena bayar yer.


8 comments:

alyyani said...

mende ni weh? menu baru kat kfc ke? apsl aku tak tau ni? tak kua iklan pun. sosej goreng tepung ke? amboi cdiq, blanja ina je ke? akak ina taknak belanja? hehehe..

amalina binti anuar said...

hahahahaha..
nie menu baru la kat kfc..
best gak hotrods nie.
erm ko nk mntak la dia blnje..

cdiq said...

wat pe blnje kak ina..blanje anak sedare ina baru bezz..nia tu..hahaha

amalina binti anuar said...

weyh cdiq nia tu xda gigi lagi xleh mkn hotrods nie lgi. hehehehe.

cdiq said...

xpe..aku blnje die gak..tp aku la yg mkn blk sume bnda 2..hahaha

amalina binti anuar said...

erm ye la tu kan..
ang bkn slaloo pon blnje og nie cdiq.
hehehehe.

♥chentaMAYA™ said...

ade org blnje kfc!
bukan sng tuh!
hee~

amalina binti anuar said...

erm tu la psal kan.
tetbe lak mmbr sye nie nak blnje mkn.
sye pon ngan hati terbuka trima je la kan.

Real Time Web Analytics