Monday, November 23, 2009

tag 23

UPLOAD GAMBAR-GAMBAR LAMA KORANG..

1990-an


2005

2006

2007


2008

2009



p/s: gmbr akan di upload lgi dri masa ke semasa yer.

13 comments:

♥chentaMAYA™ said...

oh!
indah!~

alyyani said...

hahahah tegelak tgk gmbr k masa kecik weh. mcm nia lak aku tgk. hahahaha...

Siti Fatimah Nabihah said...

hehe... best2! aku ska tag ni..
ko dulu2 len la.. xmcm aku kenal skang.. hahaha

amalina binti anuar said...

chentamaya: ape yg indah nyer?

kngah: tu la ina sme comey ngan nia mse kecik.

siti: aku dulu lain skrng dh lain dh.

Siti Fatimah Nabihah said...

hahaha.. yaya..lain sgt2! hehe

amalina binti anuar said...

erm bese la la kan.
zaman dh berubah aku pon berubah la kan ct.
hehehehee..

alyyani said...

abg wan cakap sepesen je muka korang masa kecik2. mesti la sama comel ye tak? hahaha...

amalina binti anuar said...

erm tu la pasal kan. kan ina dh ckp muka ina ngan nia sme jer mse kecik. comey pon sme2. hehehehe. nama pon nk dekat. ina terbalik kan nia.

haru said...

ceh mane sama..nia lg comeyl..n penting die "white" cket..hak3 :))

tp yg penting dlm gmbar tu, yg gmbar tdung labuh tu..nape xkekalkn imej tu masuk unimap..hehe

Nocameranopics said...

hahah kenapa tak letak gambar sek rendah.hahah kalau muka ko sekolah rendah aku ingat!! rambut pendek kerinting..kan..kan..

amalina binti anuar said...

cdiq: oit diam ar cdiq. ko dengki ngan aku kan. ko nie cdiq aku dulu lain skrng dh tukar imej.

nocameranopics: gmbr tu ada tpi kena cri la kat mne gmbr tu. t jmpe aku letak tau.

haru said...

hehe..yeke..tkar imej tang mane tu? xnmpk pown

amalina binti anuar said...

ceh hampeh la ko nie cdiq. ape la ko nie aku mne ada beza la dulu kini dan selama nye sme jer.

Real Time Web Analytics