Monday, December 21, 2009

menghadiri kenduri kawen lagi

semalam aku satu family pergi menghadiri kenduri kawen kawan mak aku dekat kg. selat. kenduri kawen tu dekat dengan umah opah aku jer. kire jiran opah aku la yang buat kenduri kawen nyer. yang kawen nye nie anak laki-laki dia. tema penganting nyer biru dengan kelabu. kedua-dua pengantin begitu cantik dan segak. ramai jugak tetamu yang datang. pasangan pengantin sampai dalam pukul 12 lebih. sempat la snap gambar pengantin. menu yang disediakan masakan kampung.menarik jugak la menu nyer. antara menu nye ialah:
  • daging masak rendang
  • nenas masak lemak kuning
  • umbut masak kerabu
  • rebung masak lemak kuning
  • ayam berempah
  • nasi putih
  • nasi minyak
  • buah tembikai
nie je la yang aku makan tak semeriah yang keduri sebelum nye aku makan. air kaler biru mengikut tema pengantin.

sampai sahaja pasangan pengantin terus ke meja makan untuk bersantapan.

kenduri kawen sebelah lelaki

pengantin lelaki menyuap pengantin pempuan

pengantin pempuan pula menyuap pengantin lelaki.

gambar lebih dekat pasangan pengantin


3 comments:

Nine said...

suka tengok gambar org kawen..

tahniah selamat pengantin baru yer kepada pasangan nihe..

:]]

gem hologram said...

amal ble lagi??

amal_fc1303 said...

nine: erm thankx

nad: aku lmbt lgi la xketemu pon lagi ngan jodoh nyer.

Real Time Web Analytics