Saturday, January 30, 2010

kecewa

buat hari nie dan semalam dah dua kali aku kecewa. aku kecewa sebab ape:

kecewa 1

semalam aku pergi kangar dengan harapan cek yayasan aku dah sampai dekat pejabat bendahari. sebelum pergi kangar tu macam-macam la orang cakap kat aku
  • orang kaya baru la lepas nie amal
  • pasnie boleh la makan secret recipes amal dah masuk duit
  • malam leh la makan kek
sampai je bas dalam pukul 3.00PM aku gerak pergi kangar. sampai kanagr dalam pukul 4.00PM. hati nie rasa tak sabar pon ada sebab nak dapat duit dah. dengan harapan ada la cek tu dekat pejabat. dah la kena menapak pergi ke pejabat bendahari. sampai je kat pejabat aku masuk la ada sorang member aku nie dah dapat dah duit yayasan dia. aku pon rasa gumbira la time tu sebab mungkin duit aku sampai dah kot. pastu pekerja pejabat tu tanya:

pekerja: ye ada apa?
aku: nak amik cek yayasan selangor
pekerja: nama? kad matrik ada
aku: amalina (aku hulurkn kad matrik aku)
pekerja: ooo. nama nie cek xsampai lagi la
aku: muka kecewa+sedih sume ada time tu

akhir nye aku balik dengan tangan kosong. dah la time tu dengan lapa nyer+penat+dengan pikir nak beli macam-maca. sekali tak dapat la. kecewa jap aku kat situ. pastu aku blah dari pejabat tu. nasib baik la time tu kawan aku hajar duit dia ayah dia baru masuk kan. so tak la sesak sanagt kitrog masa tu. sebnar nye dah buat kali kedua dah aku pergi pejabat nie. dua-dua kali pergi cek tak sampai-sampai jugak.

kecewa 2

semalam aku tido lewat sebab dok layan cerita ayat-ayat cinta. habis je cerita aku tertido dengan laptop tak tutup nye terbiar je atas katil. pagi tu dalam pukul 7.00 kawan aku miskol, hajar. dia msg aku

hajar: dah siap ker?
aku: aku baru je bangun
hajar: g la siap cepat ko kan atlit
aku: okey2. dak2 laki nie semua baru je siap nak naik bas kol7.30
hajar: okey

aku pon siap-siap la nak pergi UiTM arau pagi nie. PPK aku hari nie ada buat pemilihan untuk sukan bulan 3 nanti. so aku antara atlit yang di senaraikan. siap-siap je aku pergi rumah kawan aku. masa tu diorang tenagh tunggu member yang lain. aku nak blah dah time tu takut kena tinggal bas. sementara tunggu aku mesej dengan pen

aku: ko kat ner?
pen: aku kat bus stop dah nie. ko cepat la sikit
aku: bas pukul berapa gerak?
pen: aku tak tau la ko datang la sini cepat sikit
aku: okey. otw ni jap ek (sementara jalan aku dah nampak bas lalu aku wat bodoh je aku xkejar pon bas tu.)
aku: ko naik bas no bper? bas dah gerak kan?
pen: yup tadi aku dah suruh cepat kan

lepas dha kena tinggal dengan bas aku pon tunggu la dekat bus stop dengan harapan ada la lagi bas nak pergi UiTM arau. tunggu sampai pukul 8.00 lebih tak ada jugak. kitorang pon blah dari situ. aku balik dengan hati kecewa sebab:
  1. bangun awal tak dapat pergi UiTM arau
  2. dengan harapan aku pergi pemilihan hari nie aku dapat la join sukan dan masuk dalam salah 1 acara macam sem 2 dulu
tak apa la tak ada rezeki aku untuk join sukan tahun nie. alamat nya tak dapat la aku nk pergi sukan tahun sebab aku tak ada masuk 1 acara pon. perasaan aku sekarang sedih+kecewa.

aaaaarrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!


5 comments:

Anis S. said...

Sabar la eh.

amal_fc1303 said...

tengah bersabar la nie. nak tak nak kena la terima sume nie.

amal_fc1303 said...

tengah bersabar la nie. nak tak nak kena la terima sume nie.

~uǝǝʇɐɟ said...

sian akk..

amal_fc1303 said...

tu la pasal kan..

Real Time Web Analytics