Saturday, January 30, 2010

tindik telinga

semalam aku pergi tindik telinga dekat kangar. aku pergi dengan kawan aku hajar. dia yang temankan aku. perasaan sebelum di tindik macam-macam la aku rasa. takut, mengeletar semua nya ada. dalam hati aku asyik cakap sakit jer. sekali dah kena memang sakit weyh. aku menjerit kot masa kena tindik. lepas kena tindik tu memang sakit yang amat sangat. tapi sekarang nie dah okey dah. tapi tak berani lagi nak usik telinga. pengalaman yang mungkin tak akan aku lupakan iaitu tindik telinga.

5 comments:

Anis lahh said...

Heh? Sakit ke? Anis rasa tak sakit pun :O

ada. said...

hahaha. baru nak tindik telinga?
ishk isyhk ety waktu nak masuk sekolah tadika dah tindik tau :)

amalina binti anuar said...

anis: mmg sakit la. menjerit kot kena tindik tu. sakit ya allah tuhan je la tau. seb baik la lam kedai tu xda org.

etty: uish lama dah etty tindik. akk bru je mau tindik. bru rasa nak pakai subang.

alyyani said...

wei, ko jgn jd mcm aku nanti sudah la ye. benanah bagai lepas tindik tuh. kulit telinga sensitif. tobat takmo tindik dah. telinga bau busuk! huhuhu... bday present ko lepas ni bole la bagi ear ring ye.

amalina binti anuar said...

ha boleh2 sangat la weyh. xda la smpai bernanah. alhamdulillah okey je nie. 1st tindik mang sakit la weyh.

Real Time Web Analytics