Saturday, January 30, 2010

tak puas hati

Blog aku dah buruk dah. tak macam dulu. menyesal nye aku tukar template blog nie.


Aaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggggggghhhhhhhhhh!!!!



sapa boleh dapat kan balik template aku yang lama tu.?


dekat display tak ada edit entry, tak ada post comment, tak ada label, tak ada penulis nya.

habis sekarang ni macam mana aku nak tau ada orang komen ke tak kat blog aku nie..

p/s: kalo korang nak post komen kat blog aku nie korg boleh la klik kat more dulu pastu baru boleh post komen.

5 comments:

Anis S. said...

Ingatkan akak memang nk edit jd mcm ni. Erk =.=

ada. said...

ala kesian nye. asal tak buat back up file. eh nak cari templates yang bercitarasa kan akak, kat sini pun ok gak.


http://btemplates.com/

amal_fc1303 said...

anis mula2 mmg la nk wta templat cmnie. bila tgk blik buruk. pastu tgk2 lagi truk blog nie geram nyer.

etty: erm dh cri dh kat btemplate tu xda yg memuaskn hati pon. nk yg lama tu jugk. yg lama tu jgk cntik n smart.

Mrs. Simplicity said...

takde keje cari keje ye. tp memula aku masuk blog ko ni. eh cantik pulak. kaler itam ijau kan..

amal_fc1303 said...

erm bese la tgk org la weyh. hahahahaha. nie pon bru je puas hati.

Real Time Web Analytics