Friday, January 29, 2010

jumpa duit


duit RM1.00 jumpa di tangga


semalam aku hadiri 3 lab. lab yang last lab computer system. habis je kelas aku tunggu bas tempat biasa. aku kelas semalam dekat jalan serawak. sementara menuggu bas aku jalan dekat kaki lima kelas. aku terjumpa duit RM1.00. aku tanya dekat kawan-kawan aku apa yang harus aku buat kalau aku jumpa duit RM1.00 nie? macam-macam jawapan la aku dapat.
  • ko pergi la derma dekat surau.
  • kalo duit tu seribu ringgit aku amik pastu aku simpan sorg. kalo seringgit aku biar kan je la
  • ko simpan je la mal.
last-last aku amik keputusan aku biarkn je la duit RM1.00 tu dekat koridor tu. lagi pun RM1.00 je pon. aku tak kisah sangat. lain la RM50.00 ke baru la aku amik aku derma kat surau ke kan.

5 comments:

Anis lahh said...
This comment has been removed by the author.
Anis lahh said...

Siapa punya duit la tu ek :O

amalina binti anuar said...

tu la pasal xtau la spe punye duit nie. seb baik la duit seringgit jer.

alyyani said...

duit tu kt mana skang? ko biakan je ke? teringat dulu kt simpang balak terjumpa duit 50 hengget. tak excited tp tekejut gile. hahaha

amalina binti anuar said...

la ye ker. ko wat pe ngan 50 hengget tu? ina biarkn je duit seringgit nie.

Real Time Web Analytics