Thursday, January 28, 2010

ketika cinta bertasbih

tajuk entry nie mesti korang biasa dengar kan. semalam aku baru je lepas tengok cerita ketika cinta bertasbih. member aku yang shorkan tengok cerita nie. nasib baik la cerita nie best. kalo tak best buang masa je la aku tengok cerita nie. aku puas hati la dengan cerita nie. cerita pasal cinta. cerita nie ada sambungan yang kedua. aku baru tengok yang first. yang kedua aku tengok lain kali bila dah ada.

kalau dengar lagu nye pon best kalo tengok cerita nya lagi la best. sapa yang tak tengok lagi tu tengok la yer. menarik tau cerita nie. kalo tak menarik cerita nie nanti kasi tau aku yer. selamat menonton semua.

2 comments:

haru said...

citer indo wat pe..fuck indo...

lagu indo xper.haha

amalina binti anuar said...

emr ye la tu cdiq. aku pon ngah borink2 aku layan je la cite nie.

Real Time Web Analytics