Monday, January 4, 2010

saleem-jauh kau pergi(tinggal kenangan)

Pernah ada rasa cinta

Antara kita kini tinggal kenangan

Ingin kulupakan

Semua tentang dirimu

Namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku

Reff :

Jauh kau pergi meninggalkan diriku

Disini aku merindukan dirimu

Kini ku coba mencari penggantimu

Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih




Gratisan Musik

5 comments:

ada. said...

siyes ety suke lagu nih.
nak pergi karok layan lagu nih laa.
karok dengan ehem ehem. hahaha :)

ada. said...

dari atas dasar persahabatan.

akak jauh lebih hebat dari dia.
akak ade kehidupan yang hampir sempurna.biarkan dia.

dalam hidup nih,
kita tak boleh paksa orang cintakan kita.setiap yang terjadi terima dengan tenang.pasti nanti akan ada yang lebih baik.memang 3 tahun bukan jangka masa yang singkat tapi lebih baik 3 tahun daripada menderita seumur hidup.

kumbang bukan seekor.
sabar lahh eh.
jangan layan perempuan giler tuh.
budak tuh tak bermaruah.
kita kena jadi profesional.
kadang-kadang dengan berdiam diri membawa keuntungan yang besar.
take care.

love you.hehe.

p/s:sorry semalam macam busy-busy sikit.sorry sangat :)

amalfc1303 said...

jom2 kte g karok sme2 layan lagu nie. best gyler lagu nie. semlm dok memekak ngan roomate nynyi lagu nie la.

orait thankx 4 ur advce.

alyyani said...

ada, ko nak karok dgn ina? nanti ina conquer mic sorang je. dia ni suka sgt menyanyi.

lagu ni leleh sgt. tp bila dgr version pompuan lg best.

amalfc1303 said...

erm btui gak ckp ko kan kngah. xpe la biar ina jer yg nynyi sorg2. best per karok nie. lepas tension. hehehehe. weyh dh ada yg version ppuan kasi la kat ina. nk dgr gak.

Real Time Web Analytics