Saturday, January 2, 2010

KKF tak ada air

start nye tak ada air nie dari malam tadi lagi. lepas je aku mandi dalam pukul 1.oo lebih air dah sikit. aku biar kan je air pasang tuk penuh kan baldi. tak sempat nak penuh kan pun baldi tu air dah tak ada. bangun je dari tido nak buang air cek dulu air. air masih lagi tak ada. aku ingat dalam pukul 3.oo ptg tu air dah la kan. sampai ke pukul 3.00 lebih air masih tak ada lagi. kawan aku pon ajak kau mandi dekat rumah kakak dia dekat KKB. aku pon join la sekali. tak da la aku tak mandi seharian. so hari ni maybe aku mandi sekali je kot. nak dekat maghrib nie air masih lagi tak ada. aku pon tak tau la ape punca nye. sepanjang aku duduk dekat UniMAP nie ketiadaan air nie tak pernah lagi berlaku. nie la 1st time terjadi. kire pengalaman aku dok kat sini la ngan tak ada air. aku tak tau la budak-budak lain mandi ke tak. nasib baik la hari ni hari sabtu tak da kelas. kalo tak masing-masing pergi kelas tak mandi la. hope start malam nie air dah la yer. senang la aku mandi esok pagi.

4 comments:

ada. said...

hahaha tadek air
macam kat hostel ety plak.
heee :)

amalina binti anuar said...

erm tu la pasal kan.
rse mcm dok kat hosel zaman skola dulu plak.

amalina binti anuar said...

erm tu la pasal kan.
rse mcm dok kat hosel zaman skola dulu plak.

alyyani said...

kat cemara ni, da biasa sgt takde air nye. tu yg tak heran. sape yg suka sakit pertu masak la. hahah..

Real Time Web Analytics