Monday, February 15, 2010

BBQ

semalam makan malam adik aku buat BBQ. panggang ayam. aku pon join la sekali tolong dia buat BBQ. aku tolong la sikit-sikit jaga ayam dengan padam kan api untuk jadi bara kan. lama dah tak buat BBQ kat rumah nie. semalam merasa la buat. hasil nya sangat la memuaskan. tak ada la ayam tu mentah kan aku panggang.

berjaya mneghidupkan api.

ayam mentah sebelum di bakar, diperam dulu.

adik dengan abang aku tengah bakar ayam

abang ak lagi sorang dok mengipas ayam tu

sedang dibakar. dalam proses nak siap dah

siap di bakar. ready to server.

5 comments:

haru said...

puh..meleleh air liur aku

alyyani said...

ko bole meleleh air liur je la cdiq. kitorg dapat rasa. selamat dah. sedap!

amalina binti anuar said...

cdiq: meleleh je la ye air liur ko tgk. dpt mkn lgi best weyh

k.ngah: haah tau xper.

fArEd said...

Nak sikit....

Nak rasa..

Mesti sedap kan..

lgi2 klu free...

hehehe

amalina binti anuar said...

ang nk ker. sedap weyh. aku yg panggang ayam nie. nak meh la umah aku.

Real Time Web Analytics