Sunday, February 21, 2010

English Premier League

klik gambar diatas untuk melihat keputusan dengan lebih jelas.

tak penah-penah aku update entry dengan pasal bola sepak. tiba-tiba hari nie buat aku nak cerita pasal bola pulak. pasal keputusan bola sahaja. keputusan bola untuk 20.02.2010. keputusan sungguh menarik. sebab malam tadi Manchester kalah teruk dengan Everton dengan goal 3-1. hahahahaha. kepada penyokong ManU jangan sedih dan kecewa yer. nasib baik pasukan kegemaran aku Chelsea menang malam tadi. congrate!!! kali nie Arsenal peroleh kemenangan pulak dengan beroleh 2-0 lawan dengan Sunderland.

klik pada gambar untuk lihat lebih jelas yer.
nie pulak League table yer. tengok rangking atas chelsea. chayok2 chelsea

6 comments:

alyyani said...

sejak bila ko layan EPL nih? silap.. sejak bila ko layan bola ni?

amalina binti anuar said...

ahahahahha. sejak2 fight ngan arsenal nie. nk tau perkembangan arsenal kata kan la. nk tau arsenal kat mana skrng nie rangking.

pak dogol said...

chelsea tim cap ayam..

glori! glori! glori!

muahaha!

amalina binti anuar said...

ape plak chelsea best pe...

lain org lain taste nyer.

hehehehee.

fArEd said...

chelsea is the greatest team club of football.:>

amalina binti anuar said...

yup btui tu fared aku sokong ang.. idup chelsea.

Real Time Web Analytics